Bebeğim iki ay önce doğdu. Sezaryen olduğum için sütüm iki gün sonra geldi. Eve geldiğimiz gece bebeğim doymadığı için eşimi nöbetçi eczaneye gönderdim aptamil mama aldı. Bi ölçek yedi. Sonra sütüm geldi mamayı kaldırdım. Bi arkadaş doğum yaptı bari açılmamış olan paketi ona vereyim dedim. Bi baktım ki mamanın tarihi bebeğim doğmadan önce bitmiş. Şimdi ben bu mamayı aldığım yeri şikayet edebilir miyim sağlık bakanlığına. Fişi falan yok. Çok sinirliyim. O an ağrım olduğu için hiç bakmamıştım. Eczaneden alındı diye de güvenmiştim