Kızlar iyi akşamlar oğlum bugün 11 aylık oldu 10 aylık olana kadar emzirdim ve ısırdığını için kızdım yani büyük refleks vermedim ama oğlum memeyi bıraktı 😭bugün de mememi açtım denemek için tuttu ve aşırı canım sıkıldı kendimi suçladım aradan 3 hafta geçmiş giden süt geri gelir mi😳🤔