ummukerem ah sorma canım büyüdükçe daha zor oluyor bu yemek olayı. Bir sevdiğini bir yiyor bir yemiyor başka şey yapıp getirsen her öğün aynı şey bir sürü tencere tava bulaşık çıktığıyla kalıyor. Çok oturup ağlıyordum bu yüzden hem bebeğim yemiyor diye hem sürekli emeklerim çöp oluyor diye. Şimdi artık yemiyor mu kaldırıyorum bir sonraki öğünde yiyorsa yiyor yemiyorsa anlıyorum ki diş sorunu ya da bir sıkkntısı var mama veriyorum.. yoksa kendime çok dert ediniyordum ve hayatım sadece çocuğa yemek yedirme üzerine olmuştu o yiyorsa çok mutlu oluyordum dışarı bile çıkıp çıkmamam onun beslenmesine bağlıydı yoksa hayatı kendime zehir ettiğimi farkettim.. anneyiz ya manyağız bence 😂 şimdi artık biraz daha normalim 😂