Kızlar selamlar, kızım 4,5 aylık. Full destek uyutuyordum emzik, fön cihazı, kucakta pış pış. Bi de yanımda yatıyor gece. Ağlamasın diye maşallah her şeyi yapmışım😂 Pınar sibirsky den uyku eğitimi alıcaz haftaya başlayacağız. Öncesinde bi kendi kendine uyumasını deneyeyim dedim beşiğe yatırdım saati gelmeden döndü döndü uyudu. Nasıl bi evhamla denemedim şimdiye kadar anlamadım kendimi. Ama şöyle bi sorun var kızım günde 4 uyku yapıyor çünkü 30 dk da uyanıyor. Eğitimde ayına uygun uyku sayısı 3. Öyle yapmazsak düzen sağlayamayız deniyor. E arayı açarsam çocuk huysuzlanıyor. 30 dakikayı da uzatamıyorum. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu