Anneler 4 yaşla birlikte oğlumun davranışlarında değişimler oldu bu atak gibi bir şey mi yoksa büyüdükleri için acaba normal mi ben anlayamadım bizdeki değişimlerden bahsedeyim konuşması kabalaştı ortada bir şey yokken azarlar gibi konuşuyor bizimle , özellikle babasıyla aşırı zıtlaşmaya başladı, yalandan ağlamalar, hiç yapmadığı hareketleri yapmaya başlamalar, doyumsuzluk hiçbir şeyden memnun olmama gibi gibi. Bir de asla bir dakika boş durmak istemiyor sürekli bir şeylerle ilgileniyor okuldan geliyor yatana kadar bırakmıyor bunlar normal mi sizlerde de var mı acaba?