dgltkn yani günde iki üç kez kafayı vuruyor benimki, vura vura düşmeyi öğrendi, kafayı koruyor baya yumuşak darbe alıyor artık😅 çok büyük bir çarpışma olmadıkça normali bu zaten. Kenarlara koruyucu takın, yerler halı olsun gerisi allah kerim. Böyle böyle büyüyecekler