Emine_2222 japonbebe şuan benim bebeğimdede var 1 aylık oğlum ne yaptınız acaba fotosunu atayım buraya
Emine_2222 japonbebe canım az önce bezini değiştiriken gördüm o şişlik patlamış içinden iltihap gibi bişey çıkmış iyice korkmaya başladım gidicez bugün doktora
Emine_2222 japonbebe dün gittik hiçbişry demedi yani önemli görmedi tehlikeli değil dedi sadece temizlemek için dezenfektan gibi bişey verdi onu sür kurut dedi o kadar
japonbebe Emine_2222 of kurur dediler kurumadı benimki ya bende araştırdım korkulcak birşey yokmuşta göbek içeri çekildikçe onu yok etmek daha zor olcak