rmyss11 Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu nerdeyse ve saçlarım aşırı dökülüyor şu sıralar daha da sıklaştı dökülmesi bu durumu yaşayan var mı yada ne yapabilirim bunun için
minnakpopus rmyss11 5 ay oldu doğum yapalı kaç 3.aydan beri kafamda saç kalmadı yemekleri başımı bağlayıp üstümü başımı çırpıp öyle yapıyorum içine falan düşmesin diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ oğlumun bezinden bile çıkıyor tam çıldırmalık vallahi
glz35 rmyss11 aynı durumdayız 3. Ayda başladı 1 aydır deli dehşet. Dökülüyor kullandığınız bişey varsa bana da söyleyin
Pirasalipuding rmyss11 acaba demir ilacı kullanıyor musunuz doktor tavsiye etmiştir mutlaka vitamin takviyesi kullanın
myavocado rmyss11 15 aylık oldu oğlum hala geçmedi maalesef dökülmem. Kan tahlili yaptırıyorum 3-4 ayda bir, vitamin alıyorum, saçımı kestirdim, doktor önerisi ile şampuan değiştirdim bilmem ne ama asla geçmedi henüz. Çözüm olmadı hiçbiri.
dor_25 Halalles diye bir markanın mavi- lacivert-yeşil renkteki 3 lü seti. Trendyolda 600 tl civarına satılıyor. Doğum sonrası saç dökülmesini büyük oranda azaltıyormuş doğum sonrası kullanan yakınlarım söylemişti banada