Arkadaşlar, 10 gün önce büyük kızımın boğazı ağrıdı, takviye ağrı kesici falan hafifledu, büyükten sonra 3 numaramın ⅔ gün ateşi ardından vücudunda döküntü oldu, ağrı kesici ile atlattık, takviye falan gerçi halen iştahı yok, bugün de 2 numaram boğazımı hareket ettiremiyorum dedi aniden, ağrıyor dedi. Eşim baktı boğazına, lenf bezi şişmiş dedi, ben hemen ağrı kesici ve takviye verdim j boğazına sıcak su torbası yaptım, şimdi uyudu, antibiyotiksiz atlatan var mı acaba, kısır döngüye giriyoruz antibiyotik kullanınca, virüs aynı mıdır, diğer çocuklara da geçer mi , aklımda deli sorular 🤨🤨🤨 en küçüğü doktora götürdüm 2 gün önce, boğazı kızarık ama antibiyotiklik durumu yok demişti dr.