Çok geçmiş olsun. Uykusuzluk gerçekten çok tehlikeli. Nasıl olsa duyarım dememek gerekiyor. Biz uykuda böyle bir olay yaşamadık çok şükür fakat uyanıkken iki bariyerin arasından, saniyelik arkamı dönmemle yanıma pat diye düştü. Kucaklayıp nasıl sağlık ocağına, oradan hastaneye götürdüm, 4 ay geçti oralar hala bende yok. Gerçekten düşmeyen bebek yok sanırım. Allah beterinden korusun yavrularımızı.🌸