gizem1111 Merhaba kızlar Bebeğimin vücudunda böyle şeyler çıktı bacaklarında yok yüzünde ve kulak arkasında var değişik bi şey yemedi neden olabilir en erken randevuyu pazartesiye veriyorlar acilden gitsem yardımcı olurlar mı
re11 gizem1111 diş zamanı benim bebeğim ateşlenmişti sadece vücudunda kırmızı noktalar vardı buna benzettim
prenses3565_ gizem1111 bir sey dokunmus siz emziriyorsaniz sizin yediginiz farkli bir sey dokunmustur benim kizda da olmustu normalde antep fistiigi yerdim bir aey olmamisti bi gun cok yedim emziriyordum karin bolgesi boyle olmustu acile goturduk doktor alerji dedi krem verdi gecti
ggrqnitt gizem1111 bence acile götürün rahatlatıcı krem ya da alerji damlası vs verilir pazartesi gene poliklinik yaparsınız ama rahatlasın çocuk bazen alerjik şeyler verdiğimiz anda değil de devamında da tepki verebiliyor ya da viral bir rahatsızlık da olabilir her koşulda beklemeden rahatlatın bence çocuğu Geçmiş olsun
gizem1111 re11 ateşi vardı 1 gün sürmüştü ateş yapıyor muydu böyle bilmiyordum teşekkür ederim ne zaman geçti sizin
Esra0561 gizem1111 rica ederim kızımda da olmuştu ilk aklıma gelen 6. Hastalık çünkü bizde 6. Hastalıktan olmuştu ama 6. Hastalıkta ateş uzun sürüyor belki 3 gün sürmüştü yüksek ateş oluyor ve inatçı ateş oluyor şuruplara rağmen.kendiliğinden birden düşüyor ve düşer düşmez döküntü görünüyor
kerempasa3 6.hastalık da olabilir. Ateş arkasından döküntü. Halsizlik ve iştahsızlık da oluyor. Kızımda olmuştu geçmişti kendi kendine. Ama bundan emin olamayız tabi ki dr a gitmekte fayda var. Çok geçmiş olsun.
gizem1111 kerempasa3 evet ateş 2 gün önce oldu geçti onun sonucu olabilir belki de bilemiyorum belki de alerji kafam çok karıştı teşekkür ederim umarım bizim de çabuk geçer
gizem1111 ggrqnitt düşünüyorum alerji yapacak değişik bi şey aklıma da gelmiyor 7 buçuk aylık tadımları geçtik artık benim yediğim bi şey geçer mi sütümden bilmiyorum evet götüreceğim mutlaka bekleyemem pazartesiyi teşekkür ederim
mynameysli4 Antibiyotikler kullandiniz mi yada mama değişikliği değişik bir yemek? Bı doktor görsün bence
gizem1111 mynameysli4 Calpol kullandık 2 gün önce ateşi çıkmıştı 1 gün sürmüştü ama calpolu daha önce de kullandık aşı sonrası falan mama kullanmıyor emziriyorum sadece hafif yüzünde başladı sonra bi anda arttı ever götüreceğim doktora