Eylulardc Bebeğim 7 buçuk aylık elimin içinde siğil çıktı bu durumu yaşayan varmı bebeğime geçermi bilgisi olan varmı
Leyla220801 Eylulardc canım geçmiş olsun ben hamileyken 100 den fazla siğil çıktı elimde çok fazla zorladı beni doğum yaptım bir ay sonra izi bile kalmadı bebeğime geçmedi çok şükür 🙏