Merhaba arkadaşlar var mı kpss çalışan önlisans çalışıyorum ben tabi vakit bulabilirsem 🤦 çok zorlanıyorum ilk kez çalışıyorum ilk kez gircem sınava ne yapacağım bilmiyorum vakit çok kalmıyo işte video ders notları aldım Video izliyorum kafam asla almiyo matematik dersen sıfır zaten bilmiyorum ne yapacam böyle çok zor durumdayim siz ne durumdasinz