Busrakap Devletle birçok özeldeki uygulama aynı değil.Devlet hastanesinde genel anestezi yapıyorlar ve anne babayı içeri almıyorlar mesela.özellerde (istisnalar hariç) çoğunlukla lokal anestezi yapılıyor ve siz de bebeğinizin yanında duruyorsunuz.biz geçen hafta sünnet olduk 17 aylığız,lokal olması için özeli tercih ettik.
Konuya gelince bu tek taraflı karar verilebilecek bir şey değil.Naçizane tavsiyem,aileleri dahil etmek yerine,eşinizle karşılıklı ‘ne yapabilirsiniz’i düşünüp kararlaştırıp ona göre yol alın derim.devlete karar verirseniz ailenizin fikirlerinden yararlanırsınız.