Genel olarak vertigo deniyor, bende de var maalesef. 11 yıl önce başladı ilk olarak. O dönem doktor ilaç ve evde yapmam için manevra denilen hareketlerden önerdi.
Ara ara çok stres ya da uykusuzluk yaşayınca tekrarlıyor, bazen hafif hafif hissediyorum, dinlenmeye, uykumu almaya çalışıyorum. Ama bazen aniden ve çok şiddetli başlıyor, geçen gece emzirmeye kalktığımda oldu mesela. Aksi gibi bebeğim de uyumadı, babasında durmadı, çığlık çığlığa ağlıyor. Ben de ağlaya ağlaya kalktım resmen yataktan.
Emzirdiğim için ilaç kullanmıyorum. Ertesi gün uyuyup dinlenerek biraz daha iyi hale geldim. Normalde de her zaman ani hareketlerden kaçınmaya çalışıyorum. Başımı hızlıca veya çok arkaya doğru çevirirsem kötü oluyorum. O yüzden genelde dikkat ediyorum baş ve boynumu hareket ettirirken.