Valide-Ayse-Hafsa-Sultan evet öyle tabi ikinci doğum olduğu için olabilir ,dikişlerim olmadı çok şükür acaba rahat şekilde alaturka tuvalete oturabilir miyim, 2 güne kaynanam a geçecem orda klozet yok, ayıptır söylemesi büyük tuvaletim geliyor tutamıyorum yapıyorum acaba dikişlerim olmadığı için mi öyle çünkü ilk doğumda kabız olmuştum kaç gün yapamadım dikişlerden dolayı