Kızlar çocuğum 13 aylık 3 aydır hiç kilo almadı aksine kilo verdi. Sık hastalanıyor bir aydır gribi geçmedi. Diş çıkardı. Doğduğundan beri sadece anne sütü verdim mama hiç vermedim.
Gece 40 dakka da bir uyanıp emerek uyuyo emme sonra yarım saat sallama bazende.
Tükendim artık hiç uyuyamıyorum. Sütümde eskisi gibi yok . GECELERİ YATMADAN DEVAM SÜTÜ YADA FORMÜL MAMA DENEYİM Mİ
UYKUSU DÜZELİR Mİ BİRDE ÇOK YEMEK SEÇİYO BİŞEY YEMİYO GELİŞİMİ İÇİN İYİ OLURMU
ÇOK ÇARESİZİM 😢😢