Zeynolii Kızlar bugün kan verdim doktor sonuçlarda sıkıntı çıkmazsa 6 ay kullanmamı söyledi kullananlar çözüm oldu mu süreç nasıl ilerledi
karelsmom_ Zeynolii ben de kullanmıştım temizliyor kremlerle birlikte iz de kalmıyor sivilcede ama cildiniz sivilceye yatkınsa sonrasında tekrar çıkabiliyor benim öyle oldu yani ara ara sivilce çıkardı sönerdi
namkoll Zeynolii Ben kullandım ama bekarken. İnanılmaz etkileri oldu bana cildim pul pul döküldü dudaklarım yara bere içindeydi sürekli çatlıyordu göz kuruluğum oldu. Makyaj malzemeleri alerji yaptı. Güneş kremini doktorun değdiğini almama rağmen kullandığım ilk gün kaşıntı başladı yüzümde kocaman yara çıktı. İnanılmaz psikolojim bozulmuştu o dönem. Şuanda cildim de sivilce çıkmaz temiz. Ama çok yağlı. Hamilelik olayına çok dikkat etmelisiniz ilacı bıraktıktan sonra da uzun bir müddet korunma yapmalısınız
duyguluinsan Zeynolii ben kullandım, sırtım yüzüm her yerimde büyük sivilceler çıkardı, çok uzun yıllar oldu, sivilce görmedim:) dikkatli kullanmak lazımdı, doz ayarlaması vardı, tam dozunda tamamlamak gerekiyordu, hala öylemi bilmiyorum ama