annesininaslani Kızlar en fazla 150 liralık bi sandalye istiyorum e bebekteki iki modele baktım biraz dandik geld geriye kalanlarda biraz pahalı geldi var mı internetten aldığınız memnun kaldığınız bi model
Salihakoca annesininaslani bende bakıyorum e bebekte hangilerine baktınız ben oradan almayı düşünüyordum
espalp annesininaslani bana ebebekten 120-130 liralık bi tane hediye gelmişti. Ben indirim günlerinde joie mimzy lx aldım. Hediye geleni de bugün annemin evinde kurdum orada bıraktım. Arada nasıl desem uçurumdan öte az kalır. Allahım plastiği bile sanki kırılacak. Minder desen tül sanki 🙄 Hiç sevmedim 🤦🏼♀️ Diğerini iyi ki almışım dedirtti bana.
Fatma06 annesininaslani ikea antilop mama sandalyesini kullaniyorum memnunum saglam profil ayakli leke tutmuyor temizlemeside kolay.
Ays7140 annesininaslani e bebekteki baby plus 129 lira olan modeli almayin sakin ben cok islevli masa falan oluuor diye aldim. tepsi kismi falan hiç saglam degil bebegim tepsi kısmını cikarip yere kapaklandi cok sukur bişey olmadi.sonrasinda ikea antilop modelini aldik cok memnunu ondan
annesininaslani Salihakoca iki tane uygun olan var canım geri kalanlar zaten 300 400 o iki uygun olanda biraz iyi değil gibi
annesininaslani espalp aynen canım bende hiç beğenmedim ama senin evde olan da şuan bizim bütçeyi aşar
Serene annesininaslani ikea’nın antilop modelini alabilirsiniz,aynı tarz mama sandalyelerinde en kaliteli olanı.içine minderi de satılıyor.