gizemmeh4 Bebeğim 4 aylık pazartesi günü sünnet ettireceğim Özel hastanede bebekten daha çok ben korkuyorum beni ikna etmeye çalışıyorlar korkumu nasıl yenmeliyim bir şey olacak diye aklım çıkıyor
kubrasahii gizemmeh4 Ben 2 aylıkken yaptırdım korkma Allahın izniyle bir sey olmaz bol su ile yıkadım belden aşağısını dikişleri öyle düştü antibiyotik kremle 3 günde iyileşti ilk gün bir huysuz oldu sonra düzeldi…
Gmz40 gizemmeh4 korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz bende çok korkuyodum deliye dönmüştüm stresten iki günde toparliyo toplam bir haftada tamamen geçmiş oluyo bende 6 aylıkken yaptırmıştım çok şükür geçti gitti darısı sana
mrsheisenberg gizemmeh4 ben kendi isteğimle 21 günlükken ettirmiştim 3 günde iyileşmişti şimdi 40 ı çıkınca yaptırıcam ikinciye. Şu zamanlar çok hızlı iyileşiyorlar hemde genel olarak uyudukları için anlamıyorlar etmiyorlar iyice hareketlenmeden onların iyiliği için yaptırmak lazım. Bunda bu kadar üzülecek bişey yok büyüyünce daha travmatik ve iyileşmesi de zor olacak
liva3652 gizemmeh4 ilk oğlumu 2 aylık ikincisini 6 aylık yaptırdım kesinlikle ne kadar erken o kadar iyi işlem çok uzun sürmüyor sadece o bölgeye iğne yapiyorlar aglarsa bir tek o an ağlar genel de sonra uyuşuyor hemen, biz özel tıp merkezinde yaptırdık normal steril muayene odasında eşim girdi ben girmek istemedim ama bazı özeller ameliyathane ortamında vs yapınca ebeveyn almayadabilirler doktorunuza bir sorun yine de
kubrasahii gizemmeh4 Ben kendim de girdim baktım tuttum 20 dk sürmedi bile kim korkuttu seni bu kadar sakin ol biraz canım
kubrasahii gizemmeh4 benimde özeldi aldılar valla tek bırakamazdım cok küçüktü 2 aylıktı lokal anezteziydi zaten elinden tuttum…
Seyma-60 gizemmeh4 bizde hem sünnet hem ameliyat olacağız gün bekliyorum ama küçükken yaptırmak daha iyi diyorlar
Retzja 7 aylıkken sünnet oldu oğlum, doktorumuz 6 dakika süreceğini söyledi ve 6 dakika içinde gözlerimizin önünde oldu bitti 😂 Kafanızda büyütmeyin, mentalinizin güçlü olması gereken bir dönem.
suheyla92 gizemmeh4 siz de gireceksiniz zaten bebegi oyalayacaksiniz biraz korkutucu bir süreç ama sonra çekip hatirlamamasi icin simdiden kurtulacaksiniz oyle motive edin kendinizi. Sonrasında ustune dibini kestiğiniz bi karton bardak kapatin ki beze vs değmesin agri kesici kremi ve antibiyotikli kremi bol bol surun baya boca edin boyle yapismasini engelleyecek. Calpol de ağlamasını beklemeden 4 saate bir duzenli verin ilk 12 saat. Verebileceğim tavsiyeler bunlar.
Gul-42 gizemmeh4 valla ağlıyor baya bir ağlıyorlar ama bız calpol vermıstık 3.5 aylıktı 6 saatte bır verdık ılk gün agladı genelde uyudu calpolle ben altına hıc bez baglamadım cunku cok acıyordu altına hasta bezı serdım pipisıne karton bardak kestım koydum altınada bezını serdım oyle acık bıraktım bezde ıyılesır mantıgı asırı sacma acıyor yanı bez nasıl değsin baglayacaksanda büyük beden bez bağla karton bardak kesınnnnn olsun
birdemlikcay gizemmeh4 Korkunuzu anlıyorum ama sonuçta kötü bir şey yapmıyorsunuz bebeğinizin sağlığı için yapıyorsunuz hem küçük bir operasyon zaten hemen bitecek ben de daha yaptırmadım yurtdışındayım doktor bulamadım fakat Türkiye’ye gelince yaptıracağım oğluma evet üzücü ama hemen toparlıyorlar. Ayrıca küçükken daha kolay oluyor bakımı şimdiden geçmiş olsun küçük beye ❤️