NewMomm1 2yaştayken kızım akan trafikte kendini yolun ortasında yere atar tepinirdi, başedemediğim yerde montundan tutup kaldırıma bırakırdım buraya yat ağla diye😄 şimdiki çocuklar folik asit bebesi hepsi aynı. Kızım 3yaş ve kreşe gidiyo, sınıf mevcudu 17. Teraziye koy hiçbiri birbirini ağdırmaz. Yavan ağlamaları bile aynı😄 siz etrafınıza kulak asmayın. Her çocuğun gelişimi bir değil. Ve şu ara zaten bi boşanma sürecinde olduğunuz için ekstra hırçınlığı çok normal. Ama size gönül rahatlığıyla şunu söyleyebilirim ki siz boşanmayı ne kadar normalleştirirseniz çocuğunuzun kabullenmesi o kadar kolay olur.