Ya 2. Çocuğum şuan 6 aylık düzeltilmiş 4.5 aylık yaklaşık 1 aydır sütüm kurudu resmen üstüme başıma sütler akardı bi anda sütüm buhar olup uçtu resmen.
İlk oğlum sol gögsümü emmemişti. Birazda benim tersime geldi heralde solu emzirmeyi ihmal ettim sağ kolayımda hep onu verdim sol gögsüm soldu bu seferde aynısı oldu. 15 gün bebeğim yoğun bakımdayken her 2 saatte bir sağmama rağmen taşan gögsüm kupkuru şuan sol zaten emmediği için kurudu gibi. Son 1 haftadır onuda aralıklarla emzirmeye çalışıyorum ama süt olmadığı veya çok çok az olduğu için oğlum emmek istemiyor
Uzun lafın kısası bu kadar ay sonra aylardır emzirmediğim sol gögsümden süt gelir mi ve normal emzirdiğim sağ gögsümdeki sütü artırmak için neler yapabilirim bestlak almak istiyorum ama sanırım solgar daha iyiymiş yazanlar var lütfen süt artırma tecrübelerinizi benimle paylaşın bebeğim prematüre olduğu için zaten çok zor bi süreç yaşadım her damla sütün ne kadar kıymetli olduğunu biliyorum son 3 haftadır mama vermeye başladım mamaylada bebeğimi büyütürüm bunu asla eksi olarak görmüyorum sütüm giderse ama şuan son bi savaşla belki eski haline getirebilirim diyorum 🥲
Lütfen lütfen benimle tavsiyelerinizi paylaşın bu arada sütümü 3 kez sağdım 2 günde onun dışında emzirdim 90-120 arası süt geldi üç seferdede ama benim sıkıntım sanırım tek gögsüm boş olduğu için bi birini bi birini emzirmem gereken rutinde birini emziriyorum diğer öğünde diğer gögsüm boş olduğu için süt emdiği gögsümde dolmadığı için bi öğün mama bi öğün meme vermek zorunda kalıyorum boş gögüs içinde sağım vs denedim ama faydası olmadı lütfen benim gibi olanlar veya bilgisi olanlar bana dönsün