Bebeğim 13 aylık. Son zamanlarda iştahı azaldı, severek yediği şeyleri bile yemek istemiyor. Bir şekilde müzik açarak, şarkı söyleyerek, eline ilgisini çekecek bir şey vererek yediriyorum ama bugün bir baktım kahvaltısını yapması 1 saat sürmüş. Bana normal gelmedi açıkçası.
Biraz araştırdım o yüzden. 20 dakika da yiyeceğini yesin sonra kaldırın yazıyordu.
Sizin bebeklerinizin beslenmesi ne kadar sürüyor? Bu 20 dakika sonra kaldırma işini doğru buluyor musunuz?