Kızlar 3 ay 10 günlük bebeğim var.Mama ve anne sütüyle besleniyor.Yaklaşık 2 hafta öncesine kadar gayet güzel besleniyordu şimdi ise ne meme ne mama içmek istiyor. Ayakta gezdirerek ya da uyku arasında veriyorum. O da zorla yani ağzına alıp ısırıyor damağıyla içmiyor.Desem ki mamayı sevmiyor başından beri aynı mamayı kullanıyoruz gayet güzel içiyordu.Memeyi hiç almıyor sadece gece ve sabahları uykulu iken alıyor.Sütümün tamamen gitmesinden de korkuyorum bu durumu yaşayan var mı çok canım sıkılıyor 😢