Adet dönemim normalde ama adet olmadım hatta adet günüme 1 hafta kala kahverengi akıntı geldi 1 kere sonra geçti dün adet olmayınca test yaptım bu arada spiral takılı ama negatif çıktı sonrasında tekrardan kahverengi akıntı geldi durdu yine adet olmadım üstelik bugün beyaz akıntıyla birlikte kanama geldi biraz o da durdu ya bu nasıl bir şey ilk defa başıma geliyor adet olacak mıyım olmayacak miyim eğer adet olacaksam bunlar neyin belirtisi kızlar moralim bozuldu bana yardımcı olur musunuz kusura bakmayın böyle detaylı anlattığım için :(