melisati Bebeğim 4 aydır bu şekilde durup zıplıyor artık takıntı haline getirdi anlam veremiyorum yapma demiyorum iyice yapar diye kendi haline bıraktım bu durumu yaşayan var kı ?
kanalizzze59 melisati ne güzel işte😅 motor gelişimi bunlar Size tavsiyem eve hoppala alın ben almıştım oğlum zıplamayı çok seviyor 5. Ayından 10. Ayına kadar koydum hep zıplıyordu kapıya barfiks demirine asmıştık ☺️
melisati kanalizzze59 16 aylık bebeğim muhtemelen durmaz onun içinde 🤭 kendi tutunacak yer buldukça böyle yapıyor
kanalizzze59 melisati maşallah ne güzel benimkide şuan 20 aylık koltuklardan yastıkları yere atıyor üstüne zıplıyor Zıplama refleksini tamamladı yani😅