sarsarmakarayi bu süre her bebekte değişiyor bizim 1 buçuk aylıkken düzen oturmaya başlamıştı şimdi böyle diyince bu süre gözünde büyüyor tahmin ediyorum ama önemli olan zamanı değil inan bana alışıyorsun bu hep böyle devam etmeyecek evet ama ona da alışacaksın, hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor bidaha normale dönemeyecekmişsin gibi ama bi anda her şey güzelleşiyor bi bakmışsın fazladan uyuyorsun hatta fazladan uyuduğun için garip geliyo endişe ediyorsun 😅, kocaman sarılıyorum sana. Kolaylıklar diliyorum 🌸 ( bu arada yenidoğanda bahsettiğin sesler çok normal geçecek o da)