funda2507 bize doktorumuz şöyle dedi her zaman eski usül iyidir koltuk altından her zaman daha doğru sonuç alırsınız ben eczaneden pic aldım ve tabi kulaktan ölçerim de var onunla da ölçüyorum, bende uzaktan ölçer de var deli miyim neyim hepsinden var 😂 çok korkuyorum ben ateşten, ama aşı ateşiyle hastalık ateşi bile farklıymış. Eminim ki anneler bana katılacaktır ileri de ateşi mi çıkacak kaç derece olacak anladığınız hale geleceksiniz 😂