Merhaba kızlar oğlum 2 ay 2 günlük son 1 haftadır hep uyumak istiyor uyanıyor sütünü yada maması içerken bile uyukluyor uyanıktık süresi cok az yarım saat bile olmuyor bazen, normalde öyle değildi öyle aşırı gazlı bebekte değil gece uykusuna 9 - 9 bucuk gibi geçerdik oda kalmadı daha. Uyutmamaya çalışıyorum oyaliym diyorum bu kez krizlere giriyor gözleri gidiyor kendiliğinden dün gece uykusuna 1de geçti. Bu normal mi? Büyüme atak haftası diyemi böyle oldu endişelenmiyor değilim. Aynı durumda olan anneler var mı?