Selam anneler son 3 gündür oğlumun idrarında çok yoğun bir koku ve renginde çok koyuluk gördüm bugün dr.gittik idrar yolları iltihabı var dedi kültür testi istedi sonuç 3 gün sonra çıkacak birde antibiyotik (cefaks ) ve ağrı kesici ( parol) yazdı.. daha önce başına gelen var mı nasıl atlattıniz ? 🙄