benbenimsenkimsin Kızlar son durumunuz nedir benim 1hafta 10 gün gerilik var denildi ve plesenta yaşlanması var dedi böyle devam ederse 37 haftada alırız bebeği dedi suni sancıyla başına böyle şey helen var mı ya ne yaptınız
Hurricane benbenimsenkimsin burada çok hamiş anneler yok sanırım, happy mom uygulaması kullanıyorsanız oraya yazmanız daha iyi olur. Sağlıkla gelsin bebişiniz ♥️