snur99 kızlar Bebeğim üçüncü ayına girdiginden beri sürekli kafasını kaldırmaya çalışıyor oturmaya çalışır gibi bayağı da kaldırıyor boynu acıyacak diye korkuyorum normal mi Bu durum
alpannesi37 snur99 normal. Hafif destekleyin tamamen oturtmayın da tabii. Böyle böyle kafasını tutacak ve oturmaya alışacak
karanalp1823 Kucağınızda canlı destekli oturtmaya başlayın çok normal Osman Gönülalı izleyebilirsiniz rehber olarak
atarepla Canlı destekle oturtabilirsiniz. Benim oğlum da 3.5 aylık başlamıştı böyle ben canlı desteki oturttum doktor önerisiyle. 5 aylık desteksizi oturuyordu.
Cerenncee Normal tabiiki, destekleyin bol bol❤️ benim oğlum da öyleydi maşallah çok gayretliydi 3 aylıktı döndü ben de hep destekledim