kahvekolik_ Selam kızlarım, yaz tatilinde ikbal termal otele gitmek istiyoruz. Geçtiğimiz yaz Akronese gitmiştik, yemeklerden ve servisten pek memnun kalamadık. Bu yaz İkbal oteli denemek istiyoruz. Aranızda gitmiş olupta memnun olan var mı? 😊
melek2742 kahvekolik_ odaları falan gayet güzeldi yemeklerinden yememiştim hiç bilmiyorum ama ng var Onada bakabilirsiniz
nazli95 NG Afyona bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. 4 kez gittik tekrar gitmek için sabırsızlanıyoruz 🥰