Kızlar merakımdan soruyorum sadece şuan hamile değilim düşünmüyorum da ama ilerisi için düşüncem var tabikide Allah nasip ederse. Şimdi ilk doğumumda ben hep normal istemiştim ama sezeryan nasip oldu ikincide normal doğum yapabilirmiyim şuan üzerinden neredeyse 5 yıl geçti aranızda tecrübesi olan var mı?