hsrttr Merhaba kızlar bu bi haftadır kızım biberonu verince sonlara doğru ağlamaya başlıo biberonu çıkartıom ağzından yine ağlıo koyunca yine ağlıo uyku içinmi ağlıo anlamış değilim beşiğe koyunca ağlaması falan duruyo ve uyuyo sizce neden öyle olabilir ?
eniyisimavi hsrttr biberon reddi yaşıyır olabilir ya da ağzında aft çıkmış olabilir. Benim kzımda olmultu boğazına doğru çıkmış hiç farkedememiştim sürekli ağlıyordu. Biberon be emzikler sert oldukları için ağızda aft yaraları çıkarabiliyormuş. Ağzına mutlaka bakın🥲