nilesln Kızlar sezeryan doğum yaptım 2 ay geçti korseyi sürekli takamıyorum bu göbek nasıl gidecek ya da benim korse mi beni rahatsız ediyor korse öneriniz veya başka önerileriniz var mı ?
zeyinci nilesln ben korseyi hiç takamadım dikişlerim çok acıyordu 2 yıl oldu doğum yapalı zamanla geçti kilo da verdim öyle öyle gitti göbek zor gidiyo zaman lazım
mervetan16 nilesln korse kullanmanızı önermiyorum çünkü sezeryan göbeği kişiye bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Doğumdan 6-8 ay arasında organlar anca yetine oturduğu için göbeğiniz o yüzden bu şekildedir
saremomm_ nilesln 10 ay oldu doğum yapalı ne dikiş izim ne de göbeğim var yani kızımı yeğenim desem herkes inanır 😂 genetik bence hiçbir zaman çok kilom olmadı 62 doğuma girerken gördüm sadece
dor_25 Bebeğin biraz büyüyüp hareketlendiğinde 6. Aya yaklaştığında hem kilon hem göbeğin gitmeye başlıyor canım. Banada hep söylerdide inanmazdım gerçekten öyleymiş. Hele birde emziriyorsan istemediğin halde fazlası bile gidiyor
dor_25 nilesln tabi ki genetik faktörde var. Ama ister istemez hareketten emzirmeden ödemin o doğum kilon falan biraz biraz gitmeye başlıyor