Bizde de ilk aylrda çok hırıltı vardı doktorumuz önemli olmadığını yenidoğan olduğunu söylüyordu benim için rahat etmeyince serum fizyolojik sıkıp çekmeye başladım ama sonra kızım hasta olunca çekme aspiratöründen korkmaya başladı. Hasta olmadığı sürece çekmiyorum sadece hafif hırıltı duyuyorsam akşam yatmadan önce serum fizyolojik sıkıyorum burnuna yumuşasın diye