Merhaba zorunlu sezeryan ile doğumun gerçekleşti Kızım şu anda 3 yaşında benim sağ kasıkta sürekli gezen bir şey var defalarca kadın doğuma gittim hem vajina muayene hem ultrason ile kontrol ama hepsinin ortak fikri bir şey yok genel cerrahi gittim kasık fıtığı mı var diye genel cerrahi doktoru daha iyi kasık fıtığı yok dedi ama orada bir şeyin gezdiğini eminim merak ediyorum ki sezeryanla ameliyat olanlarda bu durum mu var yoksa bu sadece bana özgü mü?