zeyinci Kızlar 4-5 gündür kahverengi lekenme var adet olcam olamıyorum hala gelmiyor sökülmüyor mu anlamadım bu ara çok antibiyotik kullandım o mu etkiledi acaba
tazemom1 zeyinci zeyinci merhaba yeni gördüm ben de şuan aynı durumdayım 4 gündür belirtiler tavan ama olamadım bir iki damla lekelenme oldu o kadar siz de şuan durumlar nasıl
zeyinci Valide-Ayse-Hafsa-Sultan hımm onlarda etkiliyor birkaç gün gecikme yapabilir bende adet oldum çok şükür pıhtılı geldi biraz benimde anlamadım bende çok antibiyotik kullandım 1 aydır o etkiledi diye düşündüm