Merhaba annelerim yorum yapan herkese teşekkür ederim. Kan sonuçlarım negatif çıktı. Bazen testlerde böyle yalancı çizgiler gözükebiliyormuş. Şuanlık gebe değilim. Herkese tekrar teşekkür ederim. En azından kızım 3-4 yaşına gelince düşünüyorum💗 Allah hayırlısını ve güzelini nasip eylesin