Kıyaslamak için sormuyorum ama kızım 2,875 Gr doğdu şuan da 3 ay 8 günlük 5 ,500 gr kaynanam aradı diyorki zayıflamış mı gözüme zayıflamış göründü bende yok dedim yani zaten öyle kilolu doğmadı ve iştahlı bi bebekte deil yani baştan beri ayrıca kilo alımıda normal yani o alışmış kızları herbiri doğum yapınca 4 kilo doğuruyorlwr zayıflamış olsa bile ne olucak yani zamanla alır