Hiç dişimiz yok. Hanımlar merhaba oğlum aralıkta tam 1 yaşına girdi ancak hiçbir dişimiz çıkmadı düzenli olarak anne süt ağlıyor yanında ek gıdamızı alıyoruz güzel bir şekilde ancak hala hiçbir şekilde dişimiz çıkmadı çevremde herkesin çıktı biliyorum dış genetiğe bağlı ama bir anne olarak ben de çok kafama takmaya başladım acaba bir sorun var mı diye şu anda üst diş etleri ve alt diş etleri şişmiş durumda acaba gelecek dişimi habercisin ilk bebeğim biraz tecrübesini bu konularda