gkcrva Bir aylik bebegim var ilk dogdunda erken dogdugu icin vermek istemedim suan da tutmuyor napabilirim?
AtesPerisi gkcrva Emzik hayat kurtarıyor bacım 3 yaşında ki oğlum hala emzikle uyuyor 5 buçuk aylık kızımda doğduğu günden beri emzik emiyor ağladığı zaman veriyorum direkt susup uyuyor
busraufukilbilge gkcrva uyku oncesi alistirdim 3 aydan sonra zorla o atti ben koydum 😂 simdi sadece uykuya gecerken emiyor bide gece uyaninca veriyorum uyuyor
juli_naz gkcrva değişik emzikler deneyin benim oğlum da 1 aylık geceleri hiç emzik almıyor dili ile hemen çıkartıyor ama gündüzleri sorun yok … Philips avent emzikleri kullanıyorum .. NUK tan aldıklarımı istemiyor .
visneli gkcrva bende 40 ında sonra verdim almadı şuan 3 aylık bi kaçgündür uykuya geçişlerde veriyorum kabul ediyor ben şoktayım hayat kurtarıcı resmen emzik ya uykuya geçişleri rahatlatıyor ağlamayı durduruyor
mamylatte Emziriyordanız emzirme öncesi ve sonrası deneyin binerın alıyorsa da aynı şekilde biberon dan sonra vermeyi deneyin başlarda almaz ama zamanla belki alır sık sık deneyin bir
prlkkcnssss AtesPerisi 3 yaş için emzik çok uygun değil bence… Benim de 5 yaşında kızım var 1 yaşından sonra bıraktırdık emziği şimdi 4 aylık kızım var emzik tutmadı ben de zorlamadım 🤷♀️
busraufukilbilge gkcrva wee markani kini tuttu , ama baya ugrastim inatla . Uyku disinda asla tutmaz ama
handan36 gkcrva 2. Ayda verdim bende tutmuyordu emziridken emzirme sorunda veriyordum öyle tuttu Philips ultra emziğini aldım. Tutması kolay oluyor
pink9 Kızlar benım bebegım de 13 günlük yatağına koydugum an bırkac gündür ağlıyor şu anda dizimde mınık mınık sallıyorum rahatlıyor ama yatağına koydugum an ağlıyor altı Temız karnı yok gazınınaldım ama meme de versem sabahtan akşama yok demez bır tek memede sakinliyor ya ne yapsam ana kucağı sıparısı verdım sallansın dıye ıse yarar mı emzık mı versem hastanede de hemsıreler ısrarla emzık vermeyın deyıp durdular sımdı emzık versem meme reddı yapar mı acaba ya lütfen bana da bır akıl verın bana yapışık yaşıyoruz şu anda
merve_zeyno pink9 bence emzik için çok erken en az bi 1 aylık olmalı bebek benimde 12 günlük bi bebeğim var zor uykuya dalıyor ama vermiyorum yine de
[silindi] gkcrva hiç emzik almadi , meme reddi oluşmasin diye ben de 1 ay emzik vermedim , sonrasinda her yolu denedik ama tutmadi, maaslf bazi bebekler çok inatçi ola biliyor, tutmadiysa tutmuyor🥲