mehtaptiryaki 4bucuk aylık olacagiz hala ikinarak sanciyla kakasini yapıyor ek gidaya gecmemıze az kaldi korkuyorum kabiz olacak diye nasıl düzelıcek böyle yapıncada kati degil ama cikarmada zorlanıyor yemege gectigimizde devamlı sanci mi cekicek
monica50 mehtaptiryaki yemeğe geçince bağırsaklar alışana kadar bir süre kaka yapamama oluyor. çok su içirin diyorlar onun için. siz prebiyotik kullanabilirsiniz kakasını düzenler