i_ylmz biz yaşadık daha 2 günlükken yüksek enfeksiyon ile yatacaktı ağlamaktan helak olmuştum hastanenin ortasında. Beslenme ile atlattık. Mama başladık mecbur. Ama bana süre vermişti “şimdi çık mama al sabaha kadar önce meme sonra mama vereceksin sabah erkenden geleceksin eğer enfeksiyonda düşme, kilo da artış olmazsa yatmak zorunda” diye. Allahıma çok şükür kurtardık. Geçmiş olsun size de inşallah. Kalabalık ortamlardan uzak durun, hijyene dikkat