Kızlar bebeğim 18 aylık 1-1 buçuk aydır gece beslenmesini kestik 8-9 civarı uyuyo gece uyanmıyo ama sabaha karşı 5-6 dedim mi çocuk meme diye kendini yırtıyor yat annecim sabah olmadı daha meme uyuyo falan diyorum ama nafile 1 saat ağlıyor en az meme versen bi dert vermesen bi dert verirsem geri uykuya geçiyo çoğu zaman vermezsem verene kadar ağlıyo artık sinirlerim çok yıprandı bugün ikimiz de oturduk ağladık resmen emzirmekten soğudum ya bi akıl verin nolur ne yapıcam ben böyle