cansuaslanata kızım 2.5 sene emdikten sonra, ikinci çocuğumda lıkır lıkır emer sanmıştım. Süt gelmeyip, mama almaya başlayınca bir de çenesi bir türlü kapanmayan herbokolog elalem de sürekli “emzir” baskısı yapınca bir boşluğa düşüp “ben bu çocuğu besleyemiyorum” diye saatlerce ağladığımı biliyorum. Sonra ne mi oldu ? Çocuğun neyle beslendiğine değil doyup doymadığına odaklandım. E zaten aylık kontrolde baktım ki gelişimde maşallah güzel ilerliyor o zaman problem yok. Zamanında hem emzirmiş hem de diğer çocuğunu mamayla beslemiş biri olarak gözlemlerime dayanarak söyleyebilirim ki mama alan çocuk emen çocuğa göre daha güzel uyuyor ve daha sakin, yetti mi yetmedi mi derdi yok ölçüyü gözünle görüyorsun çünkü, dışarıda köşe bucak kaçma derdi yok çıkar biberonu yap mamayı mis gibi, biraz büyüdüğü zaman ver eline kendi içsin bana mama zor demişlerdi ama emzirmekten kolay geldi. Tabi ki emzirmek, anne sütü muazzam şeyler ama olmuyorsa güzel taraflara odaklanmak lazım