ozgeozturk Üç hafta önce ek gıdaya geçtim.Bebeğim iki gündür durmaksızın ağlıyor.İki farklı doktora götürdüm hiç bir şey yok demekten öteye gitmediler.Benim gibi ek gıdaya geçip bebeği benim gibi olan var mı?
NaimeYilmaz ozgeozturk Neler veriyorsunuz bebeğinize? Ne şekilde veriyorsunuz? Gaz, kabızlık veya bir alerji gözlemleyorsanız dönemsel olabilir tabi.
ozgeozturk NaimeYilmaz Sadece mama ile besleniyordu 3 gün kuralı da uyguladım.Doktor istediği kadar ver dedi bizimki de çok yemek istiyor.Acaba ondan olabilir mi? Kafam karıştı önüne geçemiyorum ağlamaların.
bircaaannn ozgeozturk sindirmekte zorlaniyor oalbilir biraz ölçüsünü küçültüp vermeyi denesiniz bir değişiklik oluyor mu
Betulkuzey ozgeozturk istediği kadar mı ? Ondan emin olamadım fazlası şişirir gaz yapar zaten yumuşak bir geçiş olması lazım ek gıdaya geçiş süreci henüz mideleri ve bağırsakları buna hazır satılmaz. 1 yemek kaşığını geçmemeli bence öğün miktarı
BuseLavi Gün bir çay kaşığı, 2. Gün 2 çay kaşığı 3. Gün 2 tatlı kaşığı kadar olmalı. Amacınız su an doyurmak değil bebeğin besine alerjisi var mı hemde ek gıday geçiş için alıştırma olmalı. Ne kadar yerse yesin değil. Bence drunuza bi daha danışın