11ay 7 günlük olduk şu 15 gündür ölüyorum artık yorgunluktan ilk burnu aktı öksürük başladı hırıltı vardı bronşit başlangıç dedi çok şükür atlattık şimdi de yine bir burun akıntısı rahat nefes alamadığı için uykusu düzensiz ve hasta olunca çok mızmız bir bebek dışarı çıkarmıyorum havalar soğudu diye arada bir temiz hava alsın diye arka bahçeye çıkarıyorum öyle pimpirikli de değilim ay hasta olcak falan diye evde kimse de hasta değil bebeğim neden sürekli böyle burun akıntılarıyla baş etmeye çalışıyor bende çok yoruldum o da siz neler yapıyorsunuz hastalanınca sizin bebeğiniz de mızmız oluyor mu nasıl baş ediyorsunuz