Elifinannesii_ bundada haklısınız. Bence babannenin tutumu burda çok yanlış. Bu çocuğa neyi işlemişler acaba diyor insan. Ama küçük bebeğinizde varmış size nacizane bi tavsiye olsun diye söylüyorum , küçük biraz kendini kurtarsın en azından bu yazı bekleyin ondan sonra bi düzen kurmaya çalışın. Yani birde el kadar çocuk nasıl öğreniyor siz ölün orada yaşayayım demeyi ki. Üzerine gitmeyin böyle kalsın demiyoeum sadece biraz daha bekleyin